Het militair experiment van de laserpen

22 augustus 2016

Deze sterke 500mW laserpen is gewoon het waarborgen van de meest snelle en accurate experiment op alle vlakken te richten. Deze laserpennen zijn makkelijk te gebruiken. De zwarte en witte draden aan uw 120VAC macht. De rode en blauwe draden zijn de 12 of 24 VDC-uitgang draden. Als ik het schilderen van de lijnen op parkeerplaatsen, heb ik geprobeerd speelde met goedkope laserpennen, maar geen van de laser tool is efficiënt en nauwkeurig genoeg om me te helpen maken gewenste balk. Als gevolg daarvan heb ik gewoon ben van gedachten veranderd en begonnen met het zoeken naar de militaire laser technologie toegepast een krachtige laser.

Met vrij compact ontwerp is deze laser buis bevat de volledige reeks geavanceerde configuratie met inbegrip van 532nm groene laser diode met glazen venster, glas bekleed cilindrische lens, metalen koellichaam koelsysteem, constante stroom elektrische circuit board, en de meest duurzame materiaal aluminium behuizing. De laserstraal wordt afgeschermd en gericht naar beneden. Lensed montage spanplaten bieden een anti-glare lens om de laserbundel te verzachten terwijl het blootstellen meest ervan te bekijken.

Op hetzelfde moment, het bespaart me ook een hoop tijd op de primaire experiment voor de militaire proef. Echter, deze 1000mW laser gewoon volledig voldeed aan mijn eis. Het keurt externe geconfigureerd DC input voeding met 3,6 spanning bij het selecteren uitgangsvermogen van de laserpen is niet meer dan 30mW, dit werkspanning DC voeding is genoeg om te ondersteunen laserpen om zeer heldere en zichtbare laserstraal te maken voor mijn werk. In het militaire werk, is de laserpen altijd strikt noodzakelijk is om een ??stabiele en betrouwbare groene laserstraal op basis van lange termijn continu gebruik te maken.

We zijn het toevoegen van meer en meer laserpennen voor uw laser projecten. Wat meer is, zullen deze laser-apparaten ingangsspanningen accepteren van 100 - 277VAC 50 / 60Hz. Dat is een echte plus voor de professionele gebruiker. Deze laserpen keurt de 16mm koeling buis. Wat voor soort militair experiment, de werknemer hoeft alleen maar te maken laser gemonteerd op gewenste werkvlakken. Zowel verticale als horizontale straalrichting zijn in de praktijk acceptabel.

Als je een laserpen ontwerper of architect, zult u blij om onze laser producten te zien van onze officiële website. Hierdoor kan de perfecte laserpen altijd handhaven stabiele laserstraal op alle werkoppervlakken efficiënt. Wanneer de 2000mW groene laserpen wordt gebruikt in een continue test, heeft haar interne constante stroom elektrische circuit board net ontvangen een stabiele uitgangsvermogen voor het aansluiten van groene laser diode.